ادیت وارتون و اوگدن کادمن جونیور در طراحی کلاسیک آجر نسوز شومینه خود در سال 1897 با عنوان «دکوراسیون خانهها» نوشتند: «شومینه باید کانون هر طرح منطقی چیدمان باشد.
از آن زمان تاکنون چیز زیادی تغییر نکرده است. شومینهها معمولاً عنصر غالب در اتاقهایی هستند که به اندازه کافی خوش شانس هستند و لنگرهایی هستند که وسایل اطراف آن سازماندهی شدهاند.
در واقع، اکثر شومینه ها، چه زیبا و چه زشت، نادیده گرفته شوند. و مشکل در اینجا نهفته است: اگر شومینه شما با کاشی قدیمی یا آجر رنگدیده پوشیده شده باشد، یا روکش شما نامتناسب یا نامناسب به نظر برسد، چه؟
دادن ظاهری جدید به شومینه ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست.
توماس جین، طراح داخلی در نیویورک و نویسنده کتاب «اصول کلاسیک برای طراحی مدرن»، کتابی در مورد به کارگیری ایدههای وارتون و کادمن در فضای داخلی معاصر، گفت: «این یک زیور معماری است که قابل تغییر است».
او گفت که تغییر ظاهر یک شومینه معمولاً ارزش زمان و هزینه را دارد، زیرا “اگر شومینه خود را دوست داشته باشید، کل اتاق خود را بسیار بهتر دوست خواهید.
وقتی که در اثر سالها سوءاستفاده آسیب دیدهاند یا با لایههایی از دوده، دوده یا رنگ ککشده پوشانده شدهاند، میتوان مانتلها و محیطهای قدیمی را بهعنوان نامطبوع نوشت.
اما به طور خودکار فرض نکنید که باید چیزهایی را که دارید پاره کنید یا بپوشانید. در عوض، سعی کنید تصور کنید که اگر شومینه شما بازسازی شود چه شکلی می شود.
آندریا فیسک، که شرکت معماری مستقر در بروکلین را با جس توماس هینشاو تأسیس کرد، گفت: «در بسیاری از پروژهها، ما با شومینههایی با ظاهر زشت شروع میکنیم» که در واقع زیر آن زیبا هستند.
خانم توماس هینشاو گفت: «بسیاری از آنها بارها و بارها و بارها نقاشی شده اند، به طوری که جزئیات و شخصیت زیادی را از دست داده اند.»
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.